Yleisimmät kysymykset ja vastaukset

Takuuaika

Kuinka pitkä takuu on?

Takuuaika on 1 tai 2 vuotta. Takuuaika mainitaan aina tuotteen kuvauksen viimeisellä rivillä tai lisätiedot kohdassa. Maahantuojan myöntämä takuu kattaa mahdolliset materiaali- ja valmistevirheet, mutta huolimattomasta tai väärästä käytöstä ja normaalista kulumisesta aiheutuneita vaurioita se ei kuitenkaan kata. Takuuehdot löytyvät joko käyttöohjeista, erillisestä takuulomakkeesta tai valmistajan osoittamasta verkko-osoitteesta.

Milloin takuu alkaa?

Takuuaika alkaa siitä päivästä, jolloin saat tuotteesi. Jos ostit tuotteesi myymälästä niin takuuaikaa alkaa heti samana päivänä. Jos tilasit tuotteet toimitettuna esimerkiksi postipakettina tai kotiinkuljetuksella, niin takuuaikaa alkaa siitä päivästä kun olet vastaanottanut tuotteesi.

Toimitus

Ehdittekö lähettämään tilaukseni tänään?

Arkisin ennen kello. 14.00 tehdyt tilaukset lähtevät samana päivänä postiin, jolloin tilauksesi on nopeimmillaan perillä jo huomenna. Jos et ehtinyt tehdä tilaustasi kello 14.00 mennessä niin lähetämme tilauksesi viimeistään heti seuraavana arkipäivänä vaatien, että kaikkia tilattuja tuotteita löytyy heti hyllystä. Kotiinkuljetuksella kello 11.00 mennessä tehdyt tilaukset lähtevät samana päivänä matkaan tai viimeistään seuraavana arkipäivänä. Viikonloppuisin tehdyt tilaukset lähtevät matkaan heti maanantaina.

Toimituskulut

Toimituskulut vaihtelevat tuotteen painosta ja koosta riippuen 1.90 eurosta 49,90 euroon. Lisää vain haluamasi tuote ostoskoriin ja voit tarkistaa tuotteen toimituskulut suoraan ostoskorista.

Maksaminen ja maksutavat

Maksutavat

Verkkaupassa voit maksaa tilauksesi kätevästi kaikista Suomen verkkopankeista, kuten Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki ja Ålandsbanken sekä laskulla tai osamaksulla Collector Bankin tai Jouston kautta.

Voinko maksaa myymälässä?

Kyllä, voit maksaa tilauksesi myymälästä noudettaessa pankkikortilla tai käteisellä valitsemalla maksutavaksi Maksu noudettaessa. Voit ostaa tuotteita myös suoraan myymälästä ilman erillistä tilausta verkkokaupasta.

Voinko maksaa osamaksulla?

Kyllä. Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti.

Joustolla saat 30 vuorokautta koronta maksuaikaa. Ostokseen lisätään 2,90€ laskutuslisä. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä alkaen 9,90€/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90€/kk ja 19,90% luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30 – 3000 euron ostoksia verkkokaupassa. Lasku toimitetaan asiakkaalle sähköpostitse. Luotonmyöntäjä toimii Aurajoki Nordic Oy.

Esimerkiksi 1000 euron ostokselle, joka maksetaan 12 samansuuruisessa 92,59 euron kuukausierässä, todellinen vuosikorko on 21,82 %, ja luoton kokonaiskustannus on 1111,04€. Luottokustannuksiin ei lueta luoton hoitamiseen käytettävästä tilistä veloitettavaa 3,90€:n kuukausimaksua.

Saat tilauksesi yhteydessä valittua maksutavaksi osamaksun tai laskun seuraavasti:

  1. Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin ja siirry kassalle
  2. Täytä asiakastietosi, toimitustapa ja valitse maksutavaksi Verkkopankkimaksu.
  3. Hyväksy tilaus painamalla osta.
  4. Tämän jälkeen valitse Jousto: osamaksu.
  5. Etene annettujen ohjeiden mukaan, jotta saat luoton ostoksellesi.

Voinko maksaa postiennakolla?

Kyllä, voit maksaa tilauksesi postista noudettaessa valitsemalla kassalla maksutavaksi Maksu noudettaessa. Huomaathan kuitenkin, että postiennakolla tehtyihin tilauksiin lisätään 5,50€ postiennakkolisä.

Verkkopankkimaksu ei onnistunut

Jos pankin sivuilta ei palata myyjän palveluun siirtyy summa meille tilisiirtona, joka vie normaalisti 1-2 pankkipäivää. Tällöin voi olla mahdollista, että tilaus näkyy asiakastilillä maksamattomana tilauksena vaikka tililtäsi on veloitettu kyseinen summa. Kun maksu kirjautuu meille niin lähetämme tilauksen viipymättä. Jos tilaus on peruttu, summa kirjautuu asiakastilisi saldolle.

Myymälä

Mistä tiedän onko mallikappale esillä myymälässä?

Myymälässä esillä olevat tuotteet on merkitty verkkokaupassa tuotteen kuvauksessa ‘Esillä myymälässä!’ tekstillä. Kaikkia tuotteita ei ole kuitenkaan erikseen listattu myymälässä esillä olevaksi, joten voit varmistaa tuotteen esillä olon ennen myymälään tuloasi esimerkiksi soittamalla numeroon 020 7280 790 (MA-PE 08.30 – 16.00) tai lähettämällä meille viestiä LiveChatissä.

Asun Lahdessa ja olen viikonloppuna tulossa Espooseen. Voinko tulla lauantaina tutustumaan myymälään?

Kyllä, olemme sovittaessa paikalla myös iltaisin ja viikonloppuisin. Sovi näytöstä sähköpostise, puhelimitse tai LiveChätissä.

Voiko myymälästä noutaa isoja koneita?

Myymälän yhteydessä on sisäänajohalli, jonka ansiosta voit noutaa isompiakin koneita vaivattomasti suoraan myymälästä. Sisäänajohalliin mahtuu myös tavallista isommat pakettiautot ja myymälän edestä löytyy myös lastauslaituri kuorma-autolle.